Semester

Jag vet att det känns som att sommaren är slut för de flesta. Många har börjat arbeta efter en varm semester men för oss är det precis som att den just börjat. Två veckor liksom försvann när vi gick och väntade. Nu njuter vi av dessa första veckor tillsammans och jag ser det som riktigt lyx att få sex veckor ledighet, hela familjen. Det har såklart blivit många trevliga besök sen Elvin kom och där emellan har vi mest tagit det lugnt. Bortsett från i helgen då det blev tre kalas på två dagar med två övernattningar. När jag tänkte på detta i förväg blev jag nästan lite svettig, men det gick riktigt bra. Elvin är än så länge en lugn och trygg liten gosse så allt kalasande gick bra! Vi avslutade helgen med en dag vid sjön så Lilja kunde bada ordentligt innan vi åkte hem igen.
 
Och vår lilla prins trivdes också fint på stranden...
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0