Rensning och besök hos lammen!

Jag vet inte om det är för att det bara är tre månader tills dess att "Bebis" kommer, men jag har under de senaste veckorna på kvällarna kommit in i sånt där härligt röjarmood. Så skönt att lägga i högar: spara, skänka, slänga. Och trots att jag tömt hemmet med många påsar av saker är här ju inte tomt direkt.. Det är ju ingen hemlighet att vi inte bor särskilt stort, så det behövs verkligen rensas bland alla saker. I veckan var det min garderob som fick sig en rejäl omgång och det är så härligt när alla tjocktröjor ligger nerpackade i lådor och vårkläderna får komma fram. Borde tagit en före- och efterbild i min lilla "walk-in" för det var verkligen ingen "walk-in" igår. Gick inte gå in alls! Känslan efteråt är underbar! Så länge ordningen nu håller i sig...
 
Förra helgen hann vi även med besök hos alla söta lamm hos mina föräldrar. Lilja var lite försiktigt när vi var i ladugården men har sedan dess pratat om lammen vare dag!
 
 
/Josefine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0