Påskvecka

Ny vecka här och det är en efterlängtad sådan! Påskvecka, vilket innebär några lediga dagar. Och det ska bli så skönt. Har känt mig lite trött sista dagarna så jag behöver nog några dagar att ladda batterierna så att jag orkar med resten av terminen. Jag och Lilja ska mest mysa, umgås och träffa vänner. Påskriset är pyntat och ja, påsken känns alltid så välkommen. En fin högtid med tid för att träffa nära och kära och så mycket mer kravlöst än julen. Ja, det känns som att det är fina dagar som väntar och trots regnet utanför verkar det som att solen kommer göra påsken extra härlig!
 
Extra kul att pynta när man har en sådan här liten hjälpreda!
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0