Jacka - javisst!

Jag har haft samma vinterjacka. Länge. Alldeles för länge. Jag älskar den fortfarande, perfekt modell men det är totalt utsliten. Så jag har varit tvungen att köpa en ny i år. Och som ni kanske känner igen er i... När man måste hitta något, det är INTE då man bara springer på den. Beställde hem från Nelly och den var OK, men inte hundra. Men så förra vecka gick jag inom Vero Moda, en butik som jag sällan hittar något i och där var den. Inte riktigt hundra, men nästan. Lite för lång men så är det väl när man är 164 cm lång (kort). Svart är i alla fall en bra färg när man ska gräva på lekplatsen. Och så gillar jag kragen, skinndetaljerna och det faktum att den bara kostade 700 kr.
 

/Josefine

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Inte lätt att kombinera all måsten med vinterjacka. Varm, snygg, praktisk & lekvänlig. Men denna va ju både snygg & billig. Jag insåg NU att jag lär få bekymmer med att jackan ska nå runt.. Att va gravid på sommaren har en del fördelar då;)

Svar: Ja, många funktioner att tänka på. Och att det ska gå om magen är ju en fördel... Du får tänka att förhoppningsvis blir inte dina fötter lika svullna som under tidigare graviditeter! kram
Josefine

2013-10-10 @ 15:44:08
URL: http://mamalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0