Veckoslut

Jag har haft ett par roliga och intensiva dagar. I torsdags efter simmet körde jag och Lilja uppåt för att träffa en hel drös med nära och kära. För att vi inte skulle stressa allt för mycket valde vi att stanna i två nätter. Evelina och Alicia var också och hälsade på. Pepparkaksbak hos mormor och morfar, det var riktigt mysigt och för första gången i år kände jag att julen börjar närma sig! Vi träffade min mormor och morfar, hälsade på hos Anna och Agnes med Emelie och Ella, tittade till Mia på jobbet, träffade Julia och Maya och Hillevi med den fina magen. Som sagt, intensiva dagar men det är så roligt att träffa alla. Jag kom hem med en massa energi och det behövs i novembermörkret! Så tack för det!
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0