Lugnt och bra!

I fredags var jag iväg på kalaskväll och igår laddade vi hela dagen för en efterlängtad lördagkväll. När vi bokade in den 2/11 för flera veckor sedan kändes det som en evighet framåt, men som vanligt går tiden snabbare än man tänkt sig. Emelie och Anna med familjer kom hem till oss och de små flickorna hade nog lika roligt som vi =). Jag hade gjort fisksoppa (tror inte att jag lagt upp det receptet... så det kommer nog framöver), bakat dinkelbröd och kladdiga kladdkaksmuffins. Och en efter en somnade flickorna lite överallt här hemma och genast blev det tid att avsluta meningar och hålla lite längre konvensationer. Idag tar vi en lugn söndag efter en riktigt bra lördag!
 
 
/Josefine

Kommentarer
Postat av: Janna

Hej! Vilken bra blogg! Å vilken söt liten tjej du har! Jag tycker du tar så fina bilder, vad använder du för kamera ? Vad har du för objektiv? Redigerar du bilderna i nått särskilt program? Har du gått någon fotokurs? Med vänlig hälsning, Janna

Svar: Hej Janna!Trevligt med nya läsare =). Jag har en Nikon d3100 och har ännu inte köpt något extra objektiv. Så det är en mycket enkel kamera och ofta är jag lat och använder förinställda program. De kort som jag lägger ut på bloggen är sällan redigerade, eftersom jag inte har den tiden... Men ibland använder jag Photoshop. Läste till fotoA på gymnasiet, men det är många år sedan. Jag skulle gärna gå en fotokurs!

/Josefine
Josefine

2013-11-08 @ 06:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0