Längtar

Jag och M tog en titt över kommande helger. Att det går snabbt tills vi adventsmyser med glögg och annat gott är ett faktum. Och jag tycker verkligen att december är en underbar månad. Trots allt mörker så är det en fin månad, visst hjälper alla ljus till med att höja stämningen. Till skillnad från när man i november mest sitter inne och kurar i hemmen så blir det härlig tid med familj och vänner. Jag gillar inte att stressa så jag försöker att vara ute i god tid med allt som ska fixas. I vår familj har vi bantat ner det här med julklappar, men de som ska fixas (som jag tycker är jätteroligt!) vill jag göra i god tid. Så gott som alla är uttänkta och en del är redan inköpta. Här gör vi alla olika, men sån är jag =). Det som jag börjat längta efter är en kommande helg med familjen i ett julpyntat Köpenhamn. Tanken är mest att bara njuta a lite ledig tid tillsammans. Gå på julmarknad på Gråbrødre torv, dricka glögg och känna in julen. Ja, som jag längtar! 
 

/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0