Fynda!

Idag har varit en bra dag. Jag fick en behövlig sovmorgon. Sen en massa bus och lek här hemma innan jag och Mia cyklade ner till stan där vi mötte Linda. En tur på stan och en lång god lunch. Jag var på jakt efter en jacka, lite tunnare sådär "mittemellanjacka". Har börjat använda vinterjackan som jag köpte men egentligen är den fortfarande lite varm. Sprang på en på BIKBOK där de hade 40% på allt och som inte det var bra nog sprang jag på en pälsjacka som jag länge spanat efter. 50%! Man tackar!


/Josefine

Kommentarer
Postat av: Katrin

Åh vad fin jacka! Är den från bik bok?

Svar: Hej Katrin! Denna jacka fyndade jag på hm.
Josefine

2013-11-17 @ 12:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0