...

Jag har nu packat upp de sista lådorna efter helgen och storhandlat på Maxi. Lilja sover ute i vagnen. Tillbaka till vardagen med andra ord. Och när jag tänker på helgen känns hela bröllopet som en magisk dröm. Lördagen gick så fort. Än så länge har jag bara ett fåtal bilder på telefonen att titta på. Som bevis på att det faktiskt hände. Jag tittar på den glittrande ringen på finger flera gånger om dagen, också som ett bevis på att det inte bara var en dröm. Och brudbuketten som fortfarande är så otroligt vacker. Ja, det lär ta ett tag till innan jag kan först att drömmen är sann!
 
 
/Josefine
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: HIllevi

Å Josefine det var så fint och roligt! Jag önskar ni kunde gifta er igen så vi fick uppleva allt en gång till!! :-)

Kram!

Svar: Åh, Hillevi! Vi är så nöjda. Och du var fantastisk!!! kram
Josefine

2013-05-14 @ 14:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0