Vår?

Snön lurar mig... Jag lever fortfarande i februari och satt och irriterade mig lite över att alla i veckan la ut bilder på påskris och butikerna var fyllda av påskägg i början på veckan. Tills Mia och Linda påminde mig att det faktiskt är påsk nästa helg. Ja, man lever lite i en bubbla. Jag och Marcus håller nu på att checka av allt som är kvar att göra inför bröllopet som närmar sig. Med stormsteg! Mia har hunnit testa lite olika uppsättninga vilket är skönt. Vigselprogrammen kom med posten i veckan - CHECK! Vi har börjat provsmaka tårta. Marcus har idag gjort en tur till det tyska landet. Bordsplaceringen är klar. Check, check, CHECK! Det rullar på och trots att det är mycket kvar att fixa så känns det som vi har läget under kontroll. Och Lilja verkar ta det hela med ro =).

Jag och Lilja på tjejfika med Maria och Linda
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0