Igen!

Ny vecka, IGEN! Påskriset är framme, för det var ju visst påsk denna veckan =). Ska bli spännande att se hur länge äggen hänger i riset. Jag gissar att jag kommer hitta ägg lite varstans... Lilja har börjat äta lite smörgås och det är bra att hon får i sig en del mat, för hon är ju överallt, hela tiden, ständigt i full fart framåt Hon ställer sig mot det mesta, tömmer lådor, leker tittut, kryper snabbare för var dag och röjer. Nu är lugna, stilla dagar ett minne blott! Vi har det väldans bra om dagarna. Vi skrattar mest hela tiden. Jag hälsade på mina kollegor i fredags och det är alltid lika trevligt, men jag längtar inte tillbaka till arbetslivet det minsta. Nu är nu. Och nu är jag hemma. Njuter. Jag är så lycklig att jag är rädd att jag spricker av kärlek.  

 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0