Plötsligt...

 
PLÖTSLIGT HÄNDER DET!!! Jag har skrivit om det förut, men ett litet barns sömn och ätande är två ganska viktiga pusselbitar för att få vardagen att rulla på. Redan när Lilja var ett halvår kom det frågor om hon börjat sova hela nätter... Då ammade jag sex-åtta gånger per natt. Men nu så verkar Lillan förstått att sova är inte så farligt. Hon somnar nu mellan halv åtta och halv nio och sover till sju-halv åtta på morgonen. Underbart! Visst är det lite mardrömmar och gråt där emellan, men inte som tidigare när hon trodde att det var morgon klockan fyra. Jag håller tummarna att detta håller i sig... Och som inte detta varit tillräckligt revolutionerande. Hon äter nu med god aptit! Slår rekord varje dag. Tack för alla tips ni gav mig för nån vecka sen! Man blir så orolig när de små liven inte äter. Det är väl tålamod, tålamod och envishet som ger resultat!
 
/Josefine
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna P

Härligt att höra! Jag håller med dig, sömn och mat är en stor del av barnens liv det första året. Kram

2013-07-02 @ 22:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0