Monday

Det har varit lite tyst på bloggen... I lördagskväll kom den objudna gästen även hem till oss. Vinterkräkbajssjukan kryddat med feber och frossa. Fyfan vad det är tjatigt. Först jag och efter några timmar var det Marcus tur. Tack och lov verkar det som att Lija har klarat sig. Och det är väl det för hon har inte varit lika tillfreds de sista dagarna som vi är vana att se henne. Jag misstänker att det är en tand på gång, och det har jag sagt förut när hon varit lite gnällig, men nu tycker jag att det skymtar nåt litet vitt i munnen på henne. Jag och Marcus hade nog ändå tur, vissa verkar ju vara sjuka i flera dagar. Idag har vi en uppvilningsdag. Lilja sover ute i vagnen och vi tar igen förlorad sömn.
Här kommer lite bilder från förra veckan!
 

Första stoppet på kompisroadtrippen var hos Anna och lilla Agnes. Emelie och Ella var också där. Anna hade fixat god lunch och vi mammor hade som vanligt mycket att prata om. De tre små flickorna växer så det knakar. Tänk som de kan busa i framtiden!

Efter lite mystid med Liljas mormor och morfar var nästa stopp hos Hillevi som bor i världens sötaste hus ute i skogen. Jag blev bortskämd med ännu mera god mat och Lilja var på strålande hummör. Påfylld med massa energi och idéer somnade jag och Lilja gott på Nyby.

I fredags kom Liljas Gamlis och Gubbis på fika och Julia och Maya kom också förbi. Jag var så nöjd när jag och Lilja sen tog bussen hem.
 
/Josefine

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad Agnes verkar imponerad av de "stora" tjejerna! :) kul att träffa er! Kram

Svar: Haha! Ja, hon tittade på de "stora tjejerna" på varje kort! Stark i nacken, lillstumpan! Vi ses snart! Kram
Josefine

2013-01-23 @ 22:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0