Liljas rum

 
Liljas rum är et sådant projekt som skyndar långsamt eftersom Lillan sover i vårt sovrum. Men hennes rum genomgår en långsam förvandling från gästrum till barnrum. Jag var sugen på en fin barntapet, men det kändes som ett lite för stort projekt just nu och så ska den inte vara för babyaktig för den blir ju barnslig så fort. Då hittade jag något nytt för mig - wall decals. Det är några slags klistermärken som klistras upp direkt på tapeten, utan kladd och de kan flyttas omkring flera gånger och tapeten under blir inte förstörd. Jag valde ett lekfullt skogsmotiv. Trots att det var många bitar gick de snabbt och smidigt att pyssla upp på väggen. Det blev inga bubblor och resultatet blev inte alls så plastisgt som jag befarade. Och jag har lika många stickers kvar att få upp ovanför hennes själsäng när den kommer på plats. Ja, jag är helnöjd!
 
/Josefine

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint! Ha en skön lördag hela lillafamiljen! Kram Farmor

2013-01-12 @ 08:18:27
Postat av: Anonym

Så fint! Ha en skön lördag hela lillafamiljen! Kram Farmor

2013-01-12 @ 08:18:27
Postat av: joanna

Vi ska göra likadant, finns så himla mycket fina dekorer att klistra upp. Jättefint, kul att höra att det inte var så svårt att få upp heller. Kram

Svar: Lätt som en plätt! Det blev inga fula bubblor alls. kram!
Josefine

2013-01-12 @ 10:10:48
URL: http://joannagullberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0