Lampfynd!

Jag har alltid gillat att göra dom där fynden. Att shoppa billigt. Jag har aldrig varit särskilt märkesintresserad och eftersom jag inte badar i pengar så blir det ofta budgetalternativ. I tidningar, mode- och inredningsmagasin, tycker jag om sådana där sidor "budget vs lyx", där liknande varor ställs mot varandra och så får man gissa vilket som är billigt och dyrt. När vi flyttade in i vår lägenhet var jag sugen på en kristallkrona över våra köksmöbler, men har inte hittat någon som jag fallit för. Nu har vi varit på jakt efter en lampa till fönstret i Liljas rum. Jag hittade en fin fågelbur med lampa och en fin kristallkrona på nätet. Och i Ullared hittade jag budgetvarianten på dom båda. Som hittat.
1299:- + 699:- = 1998:-                                                 299:- + 179:- = 478:-      
 
/Josefine
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vilka fina lampfynd!

2013-02-15 @ 12:31:57
URL: http://mamalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0