Ännu en ny vecka...

Ruskvädret gjorde att jag och Lillan tagit en pyjamasdag idag. Vi är lite snoriga, lika rufsiga och Liljas första tand spökar. Men vi är glada och njuter av denna lediga måndags tillsammans. Det har varit en helg med mycket värk, på nätterna känns det som att bröstkorgen ska explodera när jag andas. Skönt att M varit hemma så att jag ha kunnat ta igen lite förlorade sömntimmar på dagen. Trots helvetesnätter har helgen varit bra. Fredagsmys med lilla familjen. En liten tur på stan, en toppenkväll med Maya och Tobias där vi tjejer tillslut kunde titulera oss som vinnare i sällskapsspelet och så avslutade vi med en födelsedagsfika igår hos Mia som gjort en grymt god marängtårta. Jag har pysslat med Lilja fotoalbum och det är så kul med alla foton. Som hon växer och utvecklas!
 
 
Nu hoppas jag att det snart slutar snöa så vi kan ge oss ut en runda, men när jag tittar ut blir jag inte det minsta sugen...
 
/Josefine

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du är en kämpe vännen med din jäkla värk!! Massa styrkekramar till dig!! Saknar er, alla tre!

Svar: Tack fina du! Vi får ses snart. kram
Josefine

2013-02-05 @ 10:18:14
URL: http://mamalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0