...

Ja, nu är det väl ingen hemlighet längre...
På Liljas 2-årsdag är det beräknat! Det ska bli så otroligt spännande! Precis som förra gången är den ständiga oron de första veckorna hemsk. Det är inte förrän nu som jag på riktigt börja tro att det är sant! Och att jag liksom vågar vara glad. Det har varit en tuffare start jämfört med när Lilja bodde i magen. Jag har varit så trött och mått illa, men nu känner jag att det börja vända. Jag har lite mer energi och jag har inte spytt på ett par dagar! Och det är ju skönt =). Vi är så förväntansfulla...
 
/Josefine

Kommentarer
Postat av: Jenna

Stort grattis :) Så roligt!!

Svar: Tack så mycket Jenna! Kram
Josefine

2013-12-28 @ 21:07:32
Postat av: Lina

Stort grattis :)

Svar: Tack så mycket! Kram
Josefine

2013-12-28 @ 21:48:32
Postat av: Anonym

Denna underbara bild på den snart blivande storasystern. Varmt lycka till och grattis till mig som blir farmor igen! Det trivs jag utmärkt med. Kram på dig.

Svar: Ja, tänk att lilla Lilja ska bli storasyster! Kram
Josefine

2013-12-28 @ 22:04:30
Postat av: Anonym

Grattis!
När är det beräknat?

Svar: Tack så mycket! Det blir runt den 9:e juli.
Josefine

2013-12-29 @ 16:55:21
Postat av: Emelie

Åh, grattis! & vilket underbart sött sätt att berätta det på! Stor kram!

Svar: Tack så mycket! kram
Josefine

2013-12-29 @ 21:14:41
URL: http://prastegarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0