Att lämna och att vara

Lilja sov borta första gången i helgen. Fy, vad jag tycker det är jobbigt att lämna. Det är verkligen inte min grej... Fast jag vet att hon är hur lugn och trygg som helst hon mina föräldrar, och extra trygg nu när kusinen också var där. Hur som helst gick det såklart jättebra, bara mammahjärtat som längtar ihjäl sig. När hon inte är med känner jag mig fortfarande halv! Tack och lov hjälpte mina fina vänner att tänka på annat under kvällen. Och det blev den mysigaste lördagen på så länge. När sov vi tre över senast??? Vi var i Marias stuga, åt sjukt mycket god mat, satt vid brasan och tog igen så mycket prat vi bara kunde. Tack fina ni!
 
Tog inga bilder, men här kommer lite julkänsla från Köpenhamn!
 
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0