Något gammalt...

När jag ändå sitter och sortera alla hundra och åter hundra, ja över 2500 bilder, tänkte jag att jag lika gärna kan bjuda på lite fler bröllopsfoton!
 
Enligt tradition ska bruden bära något gammalt, något lånat, något nytt och något blått. Det gamla för att påminna om det som varit, något nytt som symbol för det nya hon kliver in i, något lånat för att behålla vänner och något blått som symbol för hoppet. Som så många andra brudar hade jag detta i tankarna när jag bestämde vad jag skulle ha på mig på våran dag.
 
Jag hade farmors gamla guldarmband...
 
och jag lånade en slöja av Mayas snälla syster..
 
brudklänningen var alldeles ny...

och jag hade ett blått band runt brudbuketten.

/Josefine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0