Vänner

Jag har många underbara vänner, vilket är fantastiskt. En del som har funnit med mig sedan barn- och ungdomsåren och en del nya har tillkommit de senaste åren. Och jag hoppas att alla kommer finnas kvar. Jag vill inte nämna några namn, men risk för att glömma någon... Det är märkligt att det finns vänner som man av olika anledningar inte träffar på ett tag ändå har lika mycket att prata om när man ses. Som på påskafton när jag träffade Karin, en fantastisk fin tjej som jag lärde känna när jag jobbade på Lindex. Vi har inte träffats på fem (!) år, vilket i sig är tråkigt, men det var ändå så kul att träffas. Sällan har klockan gått så snabbt!
 

Jag hoppas att det inte dröjer lika länge tills nästa gång vi ses!
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0