Påskdagen

Igår var en sån dag som helt plötsligt blev kväll. Ja, så kändes det i alla fall. Städa, tvätta, handla och trevliga fikabesök och sen var dagen slut. Vilken tur att kvällen då blev så trevlig. Maria och Anders var här. Vi åt red curry-kyckling, tog igen en massa prat och spelade spel. Jag festade till det med en folköl! Lilja somnade utan problem i soffan, till skillnad från fredagskvällen så Lilja mer körde på strategin "skrika-sig-till-sömns-för-jag-vägrar-sova". Just nu är Lilja väldigt mammig, vilket är vanligt i denna åldern på en barn. Det är ju såklart bara mysigt men när jag en kväll vill vara lite social så passade det extra bra att hon sov så gott. Annars kan jag tycka det är svårt att vara 100% närvarnade i ett samtal. Och det är kul att kunna vara ibland =).
 
Inga bilder från igår, men från förra söndagen när vi firade påsk i Långaryd kommer här!


Lika som bär!
Premiär på altanen. Vårkänsla!

Gott med efterrätt =)

Rida gunghäst!

Och besök hos en levande...

Men Lilja sov i vagnen, så hon missade...


när vi hälsade på 100 galet söta lammungar!
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0