Min lördag

Igår hade jag en riktigt bra lördag. Lilla familjen startade dagen med morgonmys hela förmiddagen. Sen var det dags för tjejlunch på stan tillsammansv med Hillevi, Evelina och Alicia. Vi hade det så mysigt på Espresso House så vi passade på att ta en fika också. Det finns vissa som alltid ger en massa positiv energi och Hillevi är en av dom! En snabb tur på stan och sen åkte vi hem igen i regnet.



På kvällen kom Tobias och Maya och helt plötsligt var klockan över ett. Kan inte minnas senast jag somnade så sent! En supermysig kväll och vi bjöd på Elinas goda kycklinggryta. Tror minsann att jag får lägga upp receptet på den någon gång. Nu är det dags för några längder på Actic!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Josefine W

Vilken liten gobit hon är! :-D

Svar: Ja, hon är en riktig gobit! Jag hoppas att du trivs i Växjö. Jag följer dig på din blogg =). kram
Josefine

2012-10-15 @ 16:39:15
URL: http://josefinest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0