Skit men glad!

Min nätter är nu hemska och bedrövliga. Och det beror inte på Lilja. Nejdå, hon sover lika gott som vanligt! Det är min kropp som strejkar. Jag har en infammation i bröstryggen för första gången och det är ingen höjdare kan jag säga. Det gör att nattsömen inte blir så bra som den borde och jag vill inte äta en massa tabletter eftersom jag ammar. Men nu ska jag börja med akupunktur och strömplattor igen och hoppas att det lindrar en del. Tack och lov är det bättre på dagarna! Efter en rad telefonsamtal på morgonen gick vi ner till stan och åt en god lunch på Indian Kitchen med Mia. Alltid lika trevligt och jag förstår inte att en timme kan gå så snabbt!
 
Så trots mina sämre nätter så är jag vid gott mod. Många fina vänner ger mig en massa energi  och Marcus är lika underbar som vanligt. Och så är det ganska svårt att vara annat än glad när jag vaknar av att denna lilla tös ligger bredvid och skrattar.
 
/Josefine

Kommentarer
Postat av: hillevi

Finaste jossan och finaste lilja!

2012-10-25 @ 20:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0