Min torsdag




Dagar som dessa kan man inte annat än att älska hösten. Luften är så klar och kylan biter lagom i kinderna. Igår var jag och Lilja ute hela förmiddagen. En långpromenad som tillslut ledde oss till Sagoängen på Galgberget där Evelina och Alicia lekte. Lilja gungade gungbräda för första gången och jag och Alicia matade en kråka med äpple.
 


På eftermiddagen var det dags för 3-månadersvaccin och jag passade på att köpa hem lite grekiska delikatesser från matmarknaden som nu har slagit upp läger på Stora torg. Marknaden pågår imorgon också och det är värt ett besök. Kul att det händer något på Halmstad även under höstens månader.
 
/Josefine

Kommentarer
Postat av: Israa

Hej, vilken söt liten tjej du har :) får man fråga hur mycket hon väger nu vid tre månader ?

Svar: Hejsan! Min lilla Lilja växer verkligen så att det knakar. Hon har just passerat 6,5-kilosgränsen! /Josefine
Josefine

2012-10-12 @ 14:01:40
Postat av: Farmor

Vilken härlig föräldraledighetsdag!

Svar: Ja, det här med mammaledighet är underbart!
Josefine

2012-10-13 @ 14:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0