Julklappstips?

Någon gång efter jul är planen att göra i ordning Liljas rum. Marcus har gjort en så fin säng och sänghimmel inhandlades redan när Lilja låg i magen. Trots att det är ett väldigt litet rum tror jag att det kommer bli mysigt och jag har redan en del planer... Som jag visade i förra inlägget är en tavelram med foton på lilla familjen klar. Och Lilja har redan fler tavlor som väntar på att bli upphängda! När Lilja föddes fick hon en jättefin tavla av Hillevi som hennes syster har målat. Ett sött motiv med hennes namn och citatet "Varje dag är fylld av mirakel". Nu har Anna-Stina en hemsida där man kan beställa tavlor och vykot: www.annasalster.se. En namntavla är en fin present att ge bort, perfekt som dopgåva eller i julklapp! Jag beställde en till lilla Stella som hon fick i födelsedagspresent.
 
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0