I'm a robot!

Ja, så känns det med alla strömplattor och sladdar på ryggen. Men jag tycker att det lindrar värken lite. Jag kämpar och biter ihop så länge det går. För jag vill undvika alla tabletter så långt det går eftersom jag ammar. Idag har jag fått akupunktur igen och hoppas att det ska göra susen denna gången. Det gjorde riktigt ont idag fast att det är skönt på ett konstigt sätt på samma gång. Nog om det! Just nu är jag incheckad hos mor och far och blir ompysslad och bortskämd med god mat. Lilja sover gott i vagnen efter en promenad i det fina vädret och all härlig lantluft. Så jag ska passa på att göra lite sjukgymnastik och vila lite jag med. Trots all värk om nätterna känner jag mig pigg. Och det är inte så konstigt när jag tillbringar mina dagar med denna lilla solstråle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0