Fotofotofoto

I helgen gjorde jag ett riktigt ryck vad gäller fotoframkallning! Jag är en av dom som fotar som en tok och för ett par år sedan framkallade jag mycket bilder och satte in i album. Men de sista tiden har jag bara sorterat (och slängt åtskilliga tusen) och haft de i olika mappar på dator och extern hårdisk. När vi nu har en liten Lilja känns det roligt igen att ha korten i album. Det känns mer på riktigt! Nu har jag framkallat bilder från Liljas första fyra månader till hennes fotoalbum och till hennes "första boken om mig". Jag passade även på att uppdtatera vår fotovägg och en fotoram som ska hängas upp i rummet som med tiden ska bli Liljas.
 
/Josefine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0