Plåt

Idag har varit en sådan där dag när jag känt mig rastlös, trots att vila är precis det jag behöver... Så det är nog bra att jag jobbar tre veckor till om kroppen orkar, annars börjar jag nog klättra på väggarna. Längtan är så stor att jag är rätt att jag dör!!! Det blev i alla fall en cykeltur till stan för att fördriva tiden. Sen cyklade jag vidare till Linda för lite härligt häng i solen. 

 
Dessa plåtburkar fick följa med mig hem idag. Jag har spanat in dom på nätet och så hittade jag dom i en av mina favoritbutiker, Gredelin. Blir fina i badrummet nu när vi ändrar om lite med förvaringen. Sesam har ju fått plats för skötbord. Bilder kommer när allt är klart!

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0