Torsdag

Det är torsdag och den lilla bebisen blir starkare för varje dag. Sparkarna blir hårdare och fler för varje dag. I går kväll innan vi skulle sova var det lilla livet riktigt aktiv. Och Marcus fick för första gången känna riktigt hårda sparkar. Vi var så glada båda två. Det är så mysigt och jag är inte riktigt lika skiträdd som jag varit innan. Jag har börjat njuta mera samtidigt som längtan växer för varje dag...

Det ska bli så underbart med helg. Det är extremt mycket på jobbet, men idag satte jag ner foten för vad som är mänskligt att klara av och genast kändes allt lite bättre. Ibland är det ett måste att dra lite i nödbromsen.

Jag har redan en hel del planer för helgen och det ska bli underbart att träffa en massa kompisar!

För att slippa bildlöst inlägg tar jag en tillbakablick, ganska så precis ett år, till min och Marcus weekend i Köpenhamn. Jag tycker om denna staden och snart sticker jag dit igen =)



/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0