Slappe!

En galet lugn och underbart skön lördag. Vi somnade tidigt igår så vi vaknade helt utvilade. En känsla som inte infunnit sig denna vecka direkt. Marcus var söt och körde och köpte frallor. En lång frukost framför nyhetsmorgon. Sen körde M uppåt för lite ärenden och jag njöt av att bara vara. Jag har tagit mig tid för en hårinpackning, jag har läst nästan en hel bok. När hände det senast? Att bara stänga av alla måsten och bara njuta. Jag åt en och annan chokladbit också och klappade magen. Sesam har sparkat som en liten tok idag! Och jag r lika glad varje gång lilla bebisen bekräftar att det finns ett liv där inne...

Nu sa vi promenera till Norra vägen för lördagsmys!

Trevlig kväll på er.

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0