Gott en onsdag

Under veckorna är det ibland svårt att fixa en god kvällsmat. Eftersom jag äter redan klockan 11 i skolan behövs ett rejält mål till. Igår testade Mia håruppsättning på mig för fösta gången inför hennes kommande gesäll. Det kommer gå fint vännen! Efter det var jag INTE sugen på att fixa mat. Då kan det vara lätt att det blir något snabbt, halvgott och inte så hälsosamt. Men igår gick jag inom Hemköp och handlade och så slängde jag och M ihop en supergod kycklingsallad med en fetaost, en massa goda oliver och pesto. Och så ett supergott morotsbröd med pumpakärnor. Ja, ibland blir det supergott en vanlig trött onsdag!



Efter en bra dag på jobbet ska jag inta soffan och vänta in Marcus som kommer hem om en stund. Sen hoppas jag på lite filmmys ikväll!

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0