Glädje

Det är heeelt underbart idag. Fredag. Sol. Värme. Riktigt vårigt! Efter jobbet och en del ärenden på stan gick jag, Elina och lilla Stella en härlig promenad. Sen la jag mig på uteplatsen i en solstol insvept i en filt. Jag har känt en del sparkar sista veckan. Men idag när jag låg med händerna på magen kom flera stycken. Den lille krabaten bökade runt i flera minuter. Ju mer jag klappade, desto mer sparkade den lilla bebisen. För första gången på väldigt länge kände jag ingen oro alls. Bara glädje. I hela kroppen! Jag somnade en stund med ett leende på läpparna...


/Josefine

Det strular med att ladda upp bilder på bloggen. Så "Dublin day 3" kommer när problemet är åtgärdat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0