Varning för gnäll...

Jag har verkligen älskat att vara gravid från första början. Att veta och känna hur ett litet liv växer där inne i magen. Jag har tyckt om att känna hur kroppen förändras. Det är fantastiskt! Fram tills idag... Jag har inte sovit många timmar i natt för ryggen har värkt konstant, fötterna är så svullna att de ser ut att tillhöra någon annan, lederna i händerna har blivit inflammerade och gör ont och jag är allmänt trött och tjurig. Det ät inte alls meningen att låta gnällig men just nu känns hela jag så tung och otymplig. Jag vill att bebisen ska komma NU! Tur att det kommer ett gäng goa tjejer på fika i eftermiddag så jag blir på lite bättre hummör!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: T

Tycker du får gnälla hur jädrans mycket du vill! Heja heja!

2012-06-17 @ 19:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0