Nedräkning...

Nu är det bara två jobbedagar kvar innan jag går på lite ledighet och det ska jag nog klara av. Sen ska jag vara hemma och klappa magen och vila upp mig tills dess att bebisen vill komma ut. Igår var jag hos barnmorskan och det visade sig att det lilla livet nu har fixerat sig vilket innebär att h*n ligger i startgroparna! Idag var jag och Marcus på "öppet hus" på förlossningen och allt blir så verkligt på en gång. Det är ingen dröm längre! Jag ska bli mamma! Det kommer snart att bo ett litet mirakel hos oss...

Och visst märkst det hemma här hemmaatt det inte är så många dagar kvar!


Spelkaninen står framme...


Vaggan är på plats...


Skötbordet likså...


Och alla kläder är tvättade och reda att användas...

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Ninni

Åh så mysigt! Lycka till <3

2012-06-12 @ 21:44:40
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0