Terverna Plaka

Då var snart även denna helgen slut. Det har varit en mycket lugn helg. I går hade jag en vilodag. Cyklade ner till stan en sväng för att inte dega ihop totalt. Var ute efter en kortärmad pyjamas till bebisen, men det visade sig vara en bristvara i butikerna. Hur som helst har vi köpt så vi klarar oss med kläder i storlek 50. Det känns skönt att inte behöva ge sig ut och handla det första när vi kommer hem. Men det är svårt att låta bli! Jag har sagt det förut men säger det igen, Kappahls newbie-kollektion har så otroligt mycket fint. Jag lär shoppa en hel del där till Sesam! Det är inte bara garderoben som är fixad. Skötbordet är sedan en tid tillbaka på plats och igår tog Marcus in vaggan. Ja, allt praktiskt är fixat så nu är det bara att vänta... 25 dagar kvar!

På kvällen igår cyklade jag och M ner till stan för att möta upp Evelina, Johan och en lite febrig Alicia. Vi åt en riktigt god kvällsmat på Terverna Plaka. Mätta och belåtna och efter en kopp kaffe på Norra vägen somnade jag gott!




/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0