Lata dagar

Mina sommarlovsdagar är underbara! Jag börjar dagen med att sova tills jag vaknar. Sen äter jag en lååång frukost spetsat med hallonbadste (det sägs sätta igång förlossningen...). Jag slötittar på Nyhetsmorgon. Sen tar jag mig ut på en promenad i gravidtempo, igår hade jag sällskap av Elina och hennes fina mage. Jag går hem och vilar lite till. Läser i en bra bok. Längtar... Äter jordgubbar. Sjunger för bebisen och klappar på magen. Sen blir jag lika glad varje dag då Marcus kommer hem från jobbet! Och visst börjar jag bli härligt utvilad, det märker man när man börjaar tveka på vad det är för veckodag...
 
Tillhör jag en av alla dom som klagar på det trista junivädret??? Nej! Absolut inte. För vad hjälper det? Bättre att ta dagen som den kommer och så mår mina elefantfötter något bättre...
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0