Bra helg!

Jag njuter av en helg som varit bra från start! I fredags hade jag mystid med Alicia på stan. Sen hade jag och M en sån där underbart lugn fredagskväll. Vi gjorde en god lasagne och så somnade jag i soffan innan tio! I lördags hade vi en heldag uppe hos många nära och kära. Vi körde uppåt och jag startade dagen med en supermysig frukost med systrana Kinsch i Annas nya hus. Oj, så fint de har fått det! Jag blev upphämtad av mamma, mormor och morfar och vi körde ut till Tilia Trädgård för att kika i Carolines mysiga butik. Alltid får man med sig något fint hem... Vidare till Långaryd där jag fick härlig tid med mor och far. När Marcus kom körde vi till Tyresmo för en fika hos Frida och Emil. Alldeles för längesen vi sågs och såklart hade Frida bakat en supergod kaka. Tillbaka till Nyby city där vi njöt av en grillkväll och Mästarnas Mästare innan jag trött bakom ratten tog oss hem till Halmstad igen. Snacka om en riktigt bra lördag!


En eftermiddag i en solstol på mammas och pappas fina baksida är aldrig fel!


Jag och magen v. 35+3

Idag har vi varit flitiga och städat i förrådet och så besökte jag actics simhall och det var ett tag sen sist... Jag har mest tagit lugna promenader på sistone, men jag känner mig så sjukt tung och flåsig. För att inte tala om hur svullna mina fötter varit... Som en elefant! Det var en riktig befrielse att dyka i en svalkade bassäng idag! Jag simmade 35 längder och kände mig riktigt stark. Med vattnets hjälp kände jag så lätt och smidig. Som en glad och välmående knubbsäl!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Nu är det inte långt kvar!! Så spännande!

Kram !

2012-06-03 @ 19:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0