Just nu

Det nya livet och de senaste soliga dagarna har gjort att jag prioriterat annat än att blogga. Jag har vägt för- och nackdelar med att fortsätta blogga nu när lilla Lilja är mittpunkten i mitt liv. Jag har kommit fram till att när det finns tid över kommer jag att fortsätta att uppdatera här. Efter att ha bloggat i fyra år har det blivit som en form av dagboksskrivande. Det kul att kunna se tillbaka på det som händer i mitt liv och det hjälper mig att minnas. Man glömmer ju så fort annars!
 
Tack och lov har det inte varit för varmt de senaste dagarna. Det har fläktat gott så jag och min lilla familj har kunnat vara på stranden. Det hat blivit en dag i Tylöbäck, en dag i Båstad och två i Grötvik. Jag är så glad att jag bor på Bästkusten!
 
Lilja och jag i soltältet i Tylöbäck!
 
Ni hittar mig som så många andra på Instagram (josefinesmelodi)!
 
/Josefine

Kommentarer
Postat av: Ninni

Visst har man annat att tänka på nu för tiden. Men mitt tips är ändå att ta sig den tiden att skriva ner nga rader. Man glömmer så sjukt lätt (minnet är verkligen kasst nu för tiden när man har så mkt annat att tänka på) Är så roligt (och lite jobbigt men ändå så viktigt att minnas för vår del) att ha och se tillbaks på. Sitter tex med fotoalbumen nu och hade det inte varit för bloggen så hade jag inte vetat när Agnes satt själv första gången lr när Elsa tog sina första steg (man tror man ska minnas men det händer så mkt..) Mitt tips iaf :)

2012-07-28 @ 06:12:36
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0