Barnvagnsdjungel

Underbara sol! Det ger energi. Och just nu känner jag mig riktigt pigg. Jag har inte kvar samma smärta i bäckenet och bebisen fladdrar som bara den idag! Härlig känsla... Imorgon vid denna tiden ska vi titta på vårt underverk igen. Är nervös och förväntansfull på samma gång. Det börjar kännas mer verkligt för varje dag, i takt med att magen växer. Igår var jag och Marcus och letade vagn i denna barnvagnsdjungel. Det lutar åt en likadan Emmaljunga-vagn som Alicia åker runt i. Egentligen hade jag velat ha en mer gammeldags och inte så sportig modell som alla är idag. Men samtidigt får vi nog tänka funktion före design för jag lär ju gå många mil med den. 
 

källa okänd

emmaljunga.se


/Josefine


Kommentarer
Postat av: Evelina

Bra val!

2012-01-30 @ 22:07:29
URL: http://morevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0