Och så var det lördag!

Söndag kväll och jag önskar alltid att helgen kunde innehålla en extra dag. Trots att helgen varit fantastisk! Det började med att jag fick beskedet att jag får en fast lärartjänst på skolan precis innan jag gick hem för dagen. Det innebär att jag inte behöver oroa mig för vart jag hamnar efter mammaledigheten! GÖTT!!! I fredag hade jag och M en sådan där underbar fredagkväll. Hemmagjord pizza, SVT's fredagsunderhållning och jag somnade innan Laleh hunnit sjunga sin nya sång på Skavlan.

I lördags var det dags för finbesök. En härlig familjedag tillsammans med Lundberg och Gullberg. Scones-frukost hos mig, sen en sväng på stan innan vi avslutade dagen med lunch på Bull's. Tyvärr fick jag inte med alla på bild. Tack alla för en riktigt bra dag.









På kvällen åkte jag uppåt för att fira Evelina som snart fyller år. En riktig tjejkväll med supergod mat, mycket tjatter och lite sällskapsspel. Och en husvisning på det klockan 12 på natten. Anna höll i visningen och deras hus kommer att bli superfint! Och så har jag hunnit träffa Marcus familj med. Och gosat med Alicia idag. Och nu blir det film! Bra helg var det...



/Josefine


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis till den fasta tjänsten, guuud va skönt!! kraaaaaaaaaam hanna

2012-01-29 @ 19:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0