Vanlig torsdag

En dag kvar kvar innan helgen och jag har verkligen jobbat mina timmar och mycket mer därtill denna vecka. Efter en otroligt bra vecka på jobbet ska det bli skönt med helg, trots att de lär innehålla en del jobb. Men såklart också lite roligheter. 

Under hela graviditeten har jag varit så otroligt trött, så jag har inte orkat mer än lite promenader och någon enstaka besök i simhallen. Denna vecka har jag haft lite mer energi och jag hoppas att den är här för att stanna. För att behålla hälsan under graviditeten är mitt mål att börja besöka Actic så smått igen. Simma är en bra motionsform när magen växer och jag blir allt tyngre!

Och en till gravidtanke... Det är ju inte direkt läga att shoppa nya kläder... Än så länge kommer jag i mina vanliga kläder. Men jag kollade in hm-katalogen och tittade på mamma-kläderna i förebyggande syfte och HERREGUD vilka tråkiga mamma-kläder!!! Jag är glad att modet inte innebär supertajta plagg så att man kan använda vanliga kläder långt in i graviditeten.

Det som står högst på vår inköpslista är nya lakan. Och det fanns en hel del fina i hm-katalogen!



/Josefine


Kommentarer
Postat av: Emelie E

Hoppas att du får ha kvar all energi o ork nu när den kommit!=) Nädu det där med mammakläder är inte lätt, måste säga att HMs byxor är väldigt sköna o prisvärda, beställde chinos o jeans från katalogen å de var toppen, men tröjor o blusar, njae, tur att det finns mycket vida vanliga överdelar att köpa!=)kram

2012-01-14 @ 12:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0