Nyårsdagen...



Det nya året kunde väl knappast börja mer orättvist... Efter ett nyktert nyårsfirande (såklart!) var det jag som fick börja nyårsdagen med att kräka som en kalv. Först trodde jag att det var gravisillamåendet som var värre än vanligt, men sen så fortsatte det i ganska så exakt 12 timmar. Jag fick inte behålla någon vätska alls och fick inte i mig någon mat. Senare på kvällen tyckte sjukvårdsupplysningen att vi skulle åka in eftersom jag började bli yr och konstig. Marcus körde mig till akuten där de konstaterade att det var vinterkräksjukan. Jag fick ligga med dropp och tanka på vätskeförrådet för Sesams skull. 2 liter dropp senare, fick vi åka hem igen. Idag är jag mycket bättre. Lite trött såklart, så det är tur att jag har lite jullov kvar att vila upp mig på.

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0