Lediga dagar...

Veckan passerar i en rasande fart. I tisdags började jag dagen med en mycket mysig frukost med Linda och Mia. Och så kom en liten Alicia och joinade oss! Så mysigt att för en gångs skull kunna träffas mitt i veckan.


Alicia tyckte om att gosa med Maria

Sen tog jag, Evelina och Alicia den trista 400-bussen till Långaryd för att bli ompysslade av mor och far. Jag hann även träffa många nära och kära. Mormor och morfar kom och hälsade på. Jag och Frida gick en långpromenad i äckelregnet. Småkusinerna kom och gosade med Alicia och så besökte jag Johanna och Elton innan M kom och hämtade mig. Vi avslutade dagen med en riktigt god kvällsmat på Nissalund. Så jag har haft två härliga dagar! Nu ska jag ta mig ur soffan och promenera ner till stan och fixa det sista inför resan imorgon!

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0