Girl Power!

Sen vi fick Spotify genom TV:n har både jag och M varit riktigt dåliga på att uppdatera vår spellistor. Ikväll började jag samla nya lite lugna favoriter. Och nu när nya listan börjar ta form inser jag att det är ENBART kvinnliga artister. Det finns så många duktiga tjejer just nu! Adele, Laleh, Anna Ternheim, Regina Spector, Linnea Henriksson, Lykke Li, Lana Del Rey, Amanda Fondell, Miss Li, Eliza Doolittle, Veronica Maggio, First aid kit, Maia Hirasawa och Linnea Olsson. Girl Power så det stänker om det! Just nu kan jag inte få nog av tjejen som sjunger i The Majority Says. Det är Josefinesmelodi en söndagskväll!



/Josefine


Kommentarer
Postat av: jennie

I knooow, den är så bra! Ha ett gött sportlov:)

2012-02-19 @ 20:39:22
URL: http://jennie-ann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0