Till Sesam

Igår efter fikan gick jag till Lindex och inhandlade det första till Sesam. Vissa skrockfulla menar visst att det betyder otur. Men jag tycker att det gör det overkliga mer verkligt. Nästa vecka har halva tiden gått, så det är dags att börja inse att det kommer komma en liten bebis!

HM och Kappahl har också fina babykläder, men nästan allt är pojk-eller flickkläder. Lindex har en hel del som passar både och. Jag tyckte detta set var sjukt sött! Och storlek 50 är vansinnigt litet! Som små dockkläder.





Nu är det dags för bröllopsspelning och sen ska tjejligan fira Hannas 25-årsdag!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du, ett tipps: Köp INTE kläder eller dylikt innan barnet har kommit. Det är mkt som kan bli fel och att köpa på dig en massa innan graviditeten ens har kommit halvvägs är..humm... dumt!

2012-02-05 @ 16:31:10
Postat av: Emelie E

Jag tycker att man får tjuvstarta, håller med om att det känns mer verkligt då=) Är kul å mysigt att gå o titta på de små kläderna. kram

2012-02-06 @ 08:59:17
Postat av: Sara

Det handlar inte om att köpa allt innan. Bara något lite för att påminnas. Tycker det är ok!

2012-02-06 @ 15:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0