Kakor och Afro

Igår och idag har jag berättat jag för mina elever att jag har en liten bebis i magen. Jag frågade om de inte sett att jag blivit tjock om magen. En elev räckte upp handen och sa att hon bara trodde att jag ätit väldigt mycket kakor... Gulligt!


Och visst kan man tro att jag ätit VÄLDIGT många kakor... v. 17+5

Men idag blev det minsann inga kakor. Direkt till Actic efter jobbet och där fick bebisen vaggas i en timmes afrodans. Så kul pass! Duktig instruktör och härliga rytmer. Kände fortfarande en del värk i bäckenet så jag kunde inte ta i ordentligt. Men ändå skönt att kunna röra sig lite i alla fall!

/"Kakmonstret"


Kommentarer
Postat av: Caroline Johansson Gnosjö

Hej Jossan!



Grattis till graviditeten så kul! =)

Hoppas allt är bra med er!

Hälsa M.



Kram carro

2012-02-10 @ 10:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0