Heja Topshop!

Än så länge kan jag använda samma tröjor och toppar som innan graviditeten. Men vissa börjar snart bli för små. Jag har ju tidigare klagat på det extremt tråkiga utbudet på mammakläder. När jag började jobba på Lindex fanns det kollektioner för gravida, men inte nu längre. Vera Moda slutade med mammakläder förra året. Hm har en del byxor men resten är riktigt tråkiga. Så tippsade Linda mig om att TopShop hade en massa fint. Så nu håller jag tummarna att det finns en del av dessa tokfina plagg i Dublin. Den blåa klänningen högst upp är min favorit! Och baddräkten hade också varit bra att ha till sommaren.




bilder från topshop.com


Idag fortsätter jag att njuta av lovet. Snart ska jag ner till stan och äta frukost med Linda och Mia. Och sen bär det nog till Långaryd en sväng.

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0