Tid för julefrid


Julen är en fantastisk tid. Jag uppskattar verkligen att träffa familj och släktingar. Men med en liten tös i familjen får det inte bli för mycket av det goda. Det blir så mycket intryck. Jag känner verkligen att vi fick till det i år! Två rejäla och trevliga julkalas, men däremellan en massa tid för mys. Julaftons morgon och dag var en sån lugn stund med tid för att ladda batterierna och tid att känna in julefriden ordentligt. Lilja fick öppna sina allra första julklappar och lilla familjen hade kunde bara vara. Vi lagade mammas goda lax till lunch och smaskade i oss julgodis. Och när Lilja sov (och Marcus) passade jag på att kolla Kalle Anka innan vi körde upp till Torup för julkalas nummer 1!
 
/Josefine
 

Kommentarer
Postat av: Sandra rimstedt

Ni är så fina! Följer er hela tiden :)

Svar: Fina du! Jag följer dig så gott jag kan på andra sidan Atlanten. Kul att se lite New York-bilder på Instagram. kraaam
Josefine

2012-12-31 @ 04:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0