Min torsdag

En sån vacker dag! Ljuset ger energi! Igår hade vi finbesök från Nissalund och att få umgås med nära och kära gör mig glad! I natt har jag dessutom haft mindre värk än vanligt så det gör väl också att jag känner mig piggare. Trots att jag fick vara uppe ett par gånger i natt för att lilltösen drömde mardrömmar. Stackars liten... Idag började vi dagen med en promenad ner till St. Nikolai med Elina och Lykke. Babysång och sen fika på det. En mysig stund och Lilja tycker det är spännande med alla ljus. Efteråt somnade flickorna gott och jag och Elina passade på att göra lite ärenden på stan innan det var dags för lunch. Det blev ett besök på Sandys och oj som det stället gått ner sig. Det blir inga fler luncher där för min del... Men tänk att trots så tråkig mat så var det ändå en bra lunch. Det måste bero på sällskapet =).
 
Efter lunchen var det dags för veckans andra akupunktur. Jag ringde ner Nanny-akuten (läs Evelina) till vårdcentralen. Så medans blev stucken lekte kusinerna i BVCs lekrum. Hertig Knut är ett bra ställe tycker jag! Nu är jag hemkommen efter att ha slirat upp med vagnen uppför berget. Lilja sover i vagnen och jag tänkte fixa de sista julklapparna. Jag tycker om att fixa med allt i god tid utan stress, så hinner man julmysa desto mer när julen verkligen närmar sig. December är en underbar månad!
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0