Lucia

Tack för fin respons på förra inlägget! Idag har jag och Lilja en underbar day-off. Uppstigning vid 7 så nu väntar jag på att lillan ska bli trött så vi kan sova en stund i soffan. Sen tänkte jag att det blir en liten runda med pulkan i det vackra vintervärdet. Men inga långa promenader. Igår fick jag en kortisonspruta, så jag ska ta det lite lugnt framöver. Gårdagen var en fin dag, fram till sprutan. Jag och min lilla pepparkaksgumma mötte upp Julia och Maya som kom med bussen. Sen promenerade vi ner till stan i den bitande kylan. Vi mötte upp Mamma, Pappa, Evelina och Alicia och de sista julklapparna inhandlades. Jag tycker det är kul med julklappar, så länge det inte blir för mycket av det goda och att jag har god tid på mig för planering, inköp och inslagning. Pappa och de sju tjejerna (!) åt en god lunch innan vi hade en skön eftermiddag hemma hos oss. Lussebullar och lek! Lilja blir helt till sig när kusinen är på besök.

 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0